19 December 2013

Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ σε Θεσσαλονίκη και Κρήτη

Με μεγάλη χαρά και φέτος συμμετείχα στις εκδηλώσεις της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.

Στη Θεσσαλονίκη την άνοιξη έγινε η εκδήλωση της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Φέτος το θέμα ήταν: "Επαναπροσδιορίζοντας το Μάρκετινγκ Τουριστικών Υπηρεσιών". Συντονίστρια ήταν η κ. Πλακογιαννάκη Εμμανουέλλα, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Το πάνελ αποτελούνταν από ομιλητές τους πολύ καλούς φίλους:
 την Παπασταθοπούλου Πολίνα, Επίκουρη Καθηγήτρια, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών & τον Τσόγκα το Μάρκο, Επίκουρος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Ομιλητής ήταν και ο κος Ποζρικίδης Κυριάκος, Γενικός Διευθυντής, της ΔΕΘ.
 Το να βλέπεις μια αίθουσα κατάμεστη με πάνω από 300 άτομα, κυρίως φοιτητές των τοπικών Πανεπιστημίων, να συμμετέχουν ενεργά και να κάθονται ακόμη και στο πάτωμα για 3 ώρες μόνο ελπίδα οτι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν προς μια ουσιαστική και όχι πτυχιο-θηρική προσέγγιση της γνώσης!



Στην Κρήτη το καλοκαίρι στο πλαίσιο των δυο περιφερειακών εκδηλώσεων που διοργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας στο Ηράκλειο και στα Χανιά πήγα μαζί με τους Καθηγητές μου και τους ανθρώπους που μου ενέπνευσαν την αγάπη για το Μάρκετινγκ και τον Τουρισμό αντίστοιχα, τον καθ. Γ. Αυλωνίτη (ΟΠΑ) και τον κο Αθ. Κουρεμένο (Παν. Πειραιώς).
Στις εισηγήσεις, επιχειρήθηκε, μεταξύ άλλων, να αποσαφηνισθούν όλες οι πτυχές του μάρκετινγκ και πως αυτές εφαρμόζονται οι βασικές αρχές του στον τουρισμό, παρουσιάσθηκαν τα 10 χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων με καλό μάρκετινγκ, αναλύθηκε ο λάθος τρόπος με τον οποίο συνδυάζονται οι τιμές ενός ξενοδοχείου με την πολιτική προώθησης-προβολής του και ακτινογραφήθηκαν τα νέα δεδομένα που διαμορφώνει η ευρεία διάδοση του ιντερνέτ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ήταν δυο πολύ ξεχωριστές ημέρες!



Πηγή:www.capital.gr


Πηγή:www.capital.gr

No comments:

Post a Comment